NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie są godziny otwarcia salonu Pana Okulara?

Każdy salon ma indywidualne godziny otwarcia, które możesz sprawdzić na stronie salonu: znajdź salon.

2. Jak mogę umówić się na badanie wzroku?

Aby umówić się na badanie wzroku, prosimy o kontakt z wybranym salonem: znajdź salon lub skorzystanie z formularza rejestracji: umów badanie.

3. Jak mogę sprawdzić stan mojego zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu swojego zamówienia, prosimy o kontakt z wybranym salonem: znajdź salon. Można to też zrobić samodzielnie przez naszą stronę internetową: sprawdź zamówienie.

4. Jak mogę skorzystać z promocji i rabatów?

W salonach Pana Okulara regularnie organizujemy promocje i rabaty dla naszych Klientów. Aby być na bieżąco z naszymi ofertami, zapraszamy do śledzenia naszej strony internetowej, profilu na Facebooku, Instagramie i Tik Toku. W ten sposób nie przegapią Państwo żadnej okazji!

5. Jak mogę dowiedzieć się więcej o marce Pan Okular i jej wartościach?

Jeśli chcesz poznać historię i misję marki Pan Okular, zapraszamy do odwiedzenia podstrony przyjaźń, gdzie znajdziesz więcej informacji o naszej idei oraz wartościach.

Przeczytasz tam fascynującą opowieść o Janku. To chłopiec, który dzięki niezwykłemu prezentowi, nie tylko odkrył piękno świata, ale także swoją pasję do optyki. Ta pasja sprawiła, że stał się Panem Okularem - przyjacielem w sprawach wzroku.

Przeczytaj: Prezent, który zapoczątkował wspaniałą przyjaźń

ODPOWIADAMY W CIĄGU GODZINY

NAPISZ WIADOMOŚĆ

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Grupa ARAV sp. z o.o., ul. Czackiego 5, 35-045 Rzeszów, NIP 8133728466. Dane wpisane w formularzu będę przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Strona chroniona jest przez reCAPTCHA: Polityka Prywatności, Regulamin.